Deloitte živě 

V září zveme děti do dalšího KidsXO klubu

Deloitte KidsXO a TeenXO kluby pro děti ve věku 6 - 18 let pokračují dalším setkáním, tentokrát mládež pozveme do budoucnosti na EXPO Future Port v Praze, kde na ně bude čekat odpoledne plné futuristických zážitků, umělé inteligence, dronová aréna a technologie. My už na první čtvrtek v září program máme. A vaše děti?

První KidsXO klub se uskutečnil na Singularity University Summitu v Praze a nás budoucnost ve spojení s dětmi natolik zaujala, že jsme se v této tradici rozhodli pokračovat. Ještě než se tak děti plně oddaly letním prázdninám, pozvali jsme je do pražského Českého institutu informatiky, robotiky a kybernetiky na setkání s youtuberem Kovym.

Třetí KidsXO (6-12 let) a TeenXO (13-18 let) klub jsme naplánovali na první zářijový čtvrtek – děti zveme na festival EXPO Future Port v Praze.

Jak se přihlásit? „Vstupenkou“ na akci je zaslání fotografie do 31. srpna 2018 na téma budoucnost, a to na e-mailovou adresu czinnovation@deloittece.com, nebo její nasdílení na sociálních sítích Facebook či Instagram – k fotce přidejte hastagy #ShowMeTheFuture a #KidsXO, na Instagramu ještě doplňte @deloittecz.

Co na děti čeká? Odpoledne plné futuristických zážitků, umělé inteligence, dronová aréna, budoucnost mobility i další „smart“ technologie. A jako bonus airbrushové tetování (nebojte, jen dočasné).

Kdy a kam se dostavit? Ve čtvrtek 4. září 2018 na festival Future Port Prague v Pražské tržnici, Bubenské nábřeží 306/13 – Praha 7.

Jako rodič doprovázející své dítě na KidsXO či TeenXO klub máte nárok na vstup na festival Future Port zdarma.

 

Deloitte živě 

Nechci být designer, chci být umělec, a mám poslední šanci, abych to změnil, říká Vladimír Mokrý

366 písmen, protože šlo o přestupný rok, 340 hodin práce, nespočet zážitků a osobních prožitků z cest i každodenního bytí, které se odrážejí v jednotlivých znacích, jež tvoří citát spisovatele Milana Kundery. Takové je dílo „366 letter“ designera a umělce Vladimíra Mokrého, který v roce 2016 každý den nakreslil jedno písmeno a každý den ho zveřejňoval na sociální síti Instagram. Nesnesitelná lehkost bytí? Přeneseně ano, vydržet roční závazek a dotáhnout projekt do konce nebylo úplně jednoduché. Jak vznikala sonda do 366 dnů jednoho člověka? Přečtěte si příběh o obrazu, který teď můžete vidět na recepci Deloitte v Praze. 

20. 8. 2018