Současná pandemie koronaviru přinesla i zvýšený zájem o práci na dálku. Ne všechny daňové subjekty ale zastihla tato situace stoprocentně připravené. Zaznamenali jsme, že řada společností utrpěla škody kvůli obtížnostem s e-komunikací, protože ještě stále nepracují se všemi možnostmi, které jim česká legislativa a moderní technologie nabízejí. Přitom je už nyní zřejmé, že budoucnost bude vyžadovat flexibilitu, a elektronizace procesů bude její neoddělitelnou součástí.
Proto jsme dali hlavy dohromady a přicházíme s možností spravovat (nejen) daňové záležitosti kdykoliv, odkudkoliv a s úsporou nákladů. Tyto kroky jsou ideálním způsobem, jak efektivně uvolnit finanční prostředky, čas a podnikatelské kapacity. Jedině tak lze totiž zachovat zdravé fungování společnosti v podnikatelském prostředí, které je náchylné ke změnám více než kdy dříve.
Také vzhledem k novele daňového řádu, která by pod názvem MOJE daně měla zavést digitální platformu pro komunikaci se správcem daně v daňových věcech, je nezbytné, aby společnosti již začaly s digitalizací pracovat.
Položte si prosím následující otázky:
- Ohrozila pandemie koronaviru plnění vašich povinností ve vztahu k finančnímu úřadu?
- Zapomněli jste například podat DPH přiznání či kontrolní hlášení?
- Anebo chcete zkrátka dát sbohem hromadám papírů a začít spravovat dokumentaci elektronicky a online?
Pokud zní vaše odpovědi „ano“, pak je namístě zamyslet se nad možným řešením. Rádi vám v této oblasti budeme asistovat a představíme vám dané možnosti. V případě zájmu o krátký workshop, zhodnocení nastavení vašich současných procesů a komplexní informaci o všech možnostech jejich zlepšení se na nás neváhejte obrátit.