Deloitte živě
Deloitte Salesforce Lab: Jak se stát odborníkem na řízení vztahů se zákazníky? Klíčové jsou zkušenosti a zápal pro věc
Efektivní řízení vztahů se zákazníky je základním stavebním kamenem úspěchu každé dobré firmy. V Deloitte proto pomáháme klientům s implementací cloudových nástrojů Salesforce pěkně od A do Z. Být ale Salesforce vývojářem nemůže být jen tak někdo. Tým Deloitte Digital Salesforce pořádá pro zájemce z řad čerstvých absolventů vysokých škol pravidelně program Salesforce Lab. Účastníci si mohou vyzkoušet práci s touto CRM platformou na vlastní kůži a získat tak kýžené zkušenosti. A na ty nejlepší čeká dokonce odměna v podobě pracovní nabídky.
Zkušenosti jsou pro kariérní růst – zejména v případě nováčků v oboru – pravděpodobně tou nejcennější komoditou. Jak se ale říká, žádný učený z nebe nespadl, a proto je potřeba jít zkušenostem naproti. Prvním krůčkem na této cestě v oboru řízení vztahů se zákazníky může být právě zmíněný program Deloitte Salesforce Lab. Nejlepším způsobem, jak se zorientovat v oblasti CRM a naučit se pracovat s nástroji Salesforce, je totiž praxe!
Co je to CRM a Salesforce?
Řízení vztahu se zákazníky (anglicky Customer relationship management, CRM) je druh managementu zaměřeného na klienty. Úkolem CRM je zajistit spokojenost zákazníka v rámci celého procesu interakce mezi ním a firmou, a to od úvodního oslovení a marketingové komunikace až po poprodejní služby. Řízení vztahu se zákazníky je tématem pro všechny druhy firem na oblast působení nehledě.
Salesforce je cloudová CRM platforma. S pomocí jejích softwarových nástrojů mohou firmy řídit vztahy se zákazníky z pohledu prodeje, marketingu i služeb. Výhodou této platformy je zejména její cloudový charakter, díky kterému je snadno dostupná, může nabídnout unifikované prostředí i možnost jednotlivé nástroje implementovat na míru individuálním potřebám firem.
No a jak samotný Salesforce Lab probíhá? V rozpětí 4 týdnů (v závislosti na zvolené roli) probíhá stáž nejprve formou školení a samostudia, to vše je následně zakončeno případovou studií a prezentací. Nepředstavujte si ale nudné sezení v lavicích, kde přednášející monotónním hlasem hodiny recituje nesrozumitelné poučky a účastníci pasivně poslouchají. Kurz v naší „CRM laborce“ probíhá formou interaktivního hybridního workshopu. To znamená, že školení se odehrávají kombinovaně online a prezenčně v kancelářích Deloitte, ale také, že si každý účastník vyzkouší nabyté vědomosti v akci na opravdových projektech!
Ve stejném duchu, jako probíhá celý kurz, se odehrává posléze i závěrečná zkouška. Přesněji řečeno závěrečný projekt. Každý z účastníků v rámci finální prezentace představí své vlastní řešení, které následně ohodnotí naši odborníci z Deloitte. Na základě této své práce je pak dotyčný ohodnocen a (je-li úspěšný) stává se absolventem našeho kurzu. A třešnička na dortu – autoři zvláště vydařených závěrečných projektů se mohou těšit na nabídku trvalého zaměstnání v Deloitte.
Přihlas se na další Salesforce Lab a vyzkoušej si řízení vztahů se zákazníky!
Zúčastnit se programu Salesforce Lab má nesporně řadu výhod: člověk získá ucelené teoretické znalosti i praktické zkušenosti, vyzkouší si práci ve velké společnosti a se specialisty z oboru… Navíc se jedná o placenou stáž, což je příjemný bonus. Zároveň je to ale výzva.
V létě 2022 se v rámci programu zaměříme především na Salesforce vývojáře. Jsou ti technologie blízké a máš i zkušenosti s programováním? Neváhej a ozvi se nám! Aby ses mohl stát stážistou, musíš splňovat následující:
- Jsi čerstvý absolvent či student posledního ročníku ekonomického nebo technologického oboru na VŠ. Dveře jsou ale otevřeny prakticky všem technologickým nadšencům!
- Zvládáš bez problému komunikaci v angličtině (na úrovni B2 nebo vyšší). Čeština je výhodou, ale není povinná.
- Máš čas a možnost zúčastnit se kurzu 40 hodin týdně (online i prezenčně).
- Máš základní znalosti objektově orientovaného programování (OOP) a front-end vývoje.
- Chtěl bys po skončení stáže nastoupit do Deloitte (alespoň na 30 hodin týdně)
Pokud všechno výše uvedené sedí přímo na tebe, přihlas se na stáž Salesforce Lab a staň se i ty Salesforce vývojářem!
Potvrdit, že účast v Salesforce Labu se může stát prvním krůčkem na profesní cestě v oboru CRM, může například Artjom Dzug, absolvent kurzu z roku 2019 a nyní stálý člen Deloitte Digital Salesforce týmu: „Stáž v Deloitte Digital Salesforce mi poskytla jedinečnou příležitost seznámit se s platformou Salesforce bez jakékoliv předchozí praxe. Jako člen týmu jsem měl možnost získat zkušenosti v mezinárodních projektech nejen v oblasti poradenství, ale také potřebné technické znalosti Salesforce. Během stáže jsem získal mnoho cenných kontaktů a zvýšil své šance na trhu práce v jednom z nejrychleji rostoucích odvětví digitálních technologií.“
O týmu Deloitte Digital Salesforce
Tým Deloitte Digital Salesforce nabízí českým i mezinárodním klientům poradenské služby v oblasti technologií pro řízení vztahů se zákazníky na platformě Salesforce. Poskytujeme inovativní technologická řešení od tvorby strategie až po samotnou implementaci a následnou podporu. Detailní znalost jednotlivých odvětví a rozsáhlé odborné zkušenosti s tzv. enabling technologies a cloudovými softwarovými platformami nám umožňují vytvářet inovativní projekty tváří v tvář digitální revoluci.