COVID-19  Daně 

Jak na chytrou daňovou kancelář?

Současná pandemie koronaviru přinesla i zvýšený zájem o práci na dálku. Ne všechny daňové subjekty ale zastihla tato situace stoprocentně připravené. Zaznamenali jsme, že řada společností utrpěla škody kvůli obtížnostem s e-komunikací, protože ještě stále nepracují se všemi možnostmi, které jim česká legislativa a moderní technologie nabízejí. Přitom je už nyní zřejmé, že budoucnost bude vyžadovat flexibilitu, a elektronizace procesů bude její neoddělitelnou součástí.

Proto jsme dali hlavy dohromady a přicházíme s možností spravovat (nejen) daňové záležitosti kdykoliv, odkudkoliv a s úsporou nákladů. Tyto kroky jsou ideálním způsobem, jak efektivně uvolnit finanční prostředky, čas a podnikatelské kapacity. Jedině tak lze totiž zachovat zdravé fungování společnosti v podnikatelském prostředí, které je náchylné ke změnám více než kdy dříve.

Také vzhledem k novele daňového řádu, která by pod názvem MOJE daně měla zavést digitální platformu pro komunikaci se správcem daně v daňových věcech, je nezbytné, aby společnosti již začaly s digitalizací pracovat.

Položte si prosím následující otázky:

  • Ohrozila pandemie koronaviru plnění vašich povinností ve vztahu k finančnímu úřadu?
  • Zapomněli jste například podat DPH přiznání či kontrolní hlášení?
  • Anebo chcete zkrátka dát sbohem hromadám papírů a začít spravovat dokumentaci elektronicky a online?

Pokud zní vaše odpovědi „ano“, pak je namístě zamyslet se nad možným řešením. Rádi vám v této oblasti budeme asistovat a představíme vám dané možnosti. V případě zájmu o krátký workshop, zhodnocení nastavení vašich současných procesů a komplexní informaci o všech možnostech jejich zlepšení  se na nás neváhejte obrátit.

Digitalizace Daňový řád dReport zpravodaj

Nadcházející akce

Semináře, webcasty, pracovní snídaně a další akce pořádané společností Deloitte.

    Zobrazit vícearrow-right