Deloitte živě 

Návštěvníci Retail Summitu porovnávali své cyklistické výkony s profesionály

Retail Summit 2019 je úspěšně za námi. V průběhu dvou dnů dostali účastníci možnost navštívit celou řadu zajímavých přednášek, jejichž témata se letos točila kolem zákaznické zkušenosti. Nebyla to však jediná aktivita v rámci tohoto setkání. Firmy si totiž pro návštěvníky připravily také nejrůznější workshopy a stánky. Pozadu nezůstala ani společnost Deloitte – na jejím stánku se zájemci nejen názorně dozvěděli, jakým způsobem probíhá rychlé zpracovávání velkého množství dat, ale navíc si u toho i trochu zasportovali.

Zájemci měli možnost projet se na profesionálním cyklotrenažéru, který obratem změřil jejich maximální výkon, ujetou vzdálenost na jedno šlápnutí, fyzickou kondici a spoustu dalších údajů. „Naším cílem bylo ukázat datovou analytiku v praxi,“ popisuje stánek Jan Svoboda, marketingový koordinátor ze společnosti Deloitte. Účastníci Retail Summitu tak mohli porovnat své výsledky se známými vrcholovými cyklisty. Na vítěze soutěže potom čekala odměna v podobě profesionálního cyklodresu a cykločepice.

Chytrý cyklotrenažér Wattbike

Wattbike je indoorový ergometr, který simuluje jízdu na běžném kole a okamžitě poskytuje zpětnou vazbu. Jinými slovy se jedná o speciální rotoped se zabudovaným počítačem, který nejen snímá celou řadu aspektů fyzického výkonu jezdce, ale získané informace i podrobně vyhodnocuje a následně graficky znázorňuje. Ve frekvenci stokrát za sekundu trvale zaznamenává 40 různých parametrů. Cyklotrenažér využívají profesionální cyklistické týmy.

Celkově se na chytrém kole projelo 48 účastníků. Mužský průměr nejlepších deseti jezdců byl 9,2 W/Kg, u žen potom 4,7 W/Kg. Celkovým vítězem soutěže se v šestivteřinovém měření maximálního výkonu s výsledkem 11,5 W/Kg stal Adam Zika ze společnosti Roklen.

Zajímají vás nové technologie? Chcete se dozvědět, jakým způsobem se projeví moderní zpracovávání dat v oblasti obchodu? Přečtěte si náš článek o panelové diskuzi z Retail Summitu Digitální transformace obchodu.

Retail Summit 2019 Data